Mainstream performance, Springbreak and more

Hello trouwe lezers (voor zo ver ik die nog heb),

Ik ga deze keer niet met een smoes beginnen waarom mijn blog weer zo laat is, want mijn smoesjes zijn inmiddels op.. Sorry dat ik jullie weer zo lang heb moeten laten wachten op een blog. En ik ga ook alvast even mijn excuses aanbieden voor mijn Nederlands, want dat gaat ook niet zo goed meer. Mijn grammatica doesn't make sense anymore en mijn spelling is ook niet denderent.. denderend? Ach, je snapt wat ik bedoel.

Cheerleaden is helemaal verdwenen uit mijn High School avontuur. In maart heb ik mijn banquet gehad. Ik kreeg als verassing een leuk zelfgemaakt kussentje met ‘Elbrich, we love you!' erop (check tussen mijn foto's). Daarnaast kreeg iedereen een letter, de N (Northwest). Dat krijgt iedereen hier op een sport banquet. De try outs voor Football cheerleaders zijn vorige week geweest, en iedereen is nu weer druk aan het trainen. Het voelt raar om niet mee te trainen, maar de vrije tijd die ik heb is wel heerlijk!

De afgelopen maanden heb ik meer mensen leren kennen, en ben ik me veel meer thuis gaan voelen. Ik denk dat dat de reden is dat ik niet meer zoveel blog (jeeej,ik heb mijn smoes gevonden!). Ik ga zelden met de schoolbus naar huis, want meestal doe ik wat met vrienden na schooltijd. Daarnaast ben ik druk bezig met Mainstream rehearsals, want volgende week hebben we Cabaret. Dat is de performance van onze musical class. Ons thema is 'Let's go to the movies' en we zingen onder andere nummers van The Beatles, Footloose, Dirty Dancing, Narnia en meer. We zijn deze week elke dag tot een uur of 9 op school gebleven om het podium klaar te maken en de puntjes op de i te zetten, en donderdag, vrijdag en zondag moeten we performen. En donderdag en vrijdag gaan we met ons allen uit eten! Erg gezellig.

Onze Mainstream class is inmiddels erg close geworden. We hebben elke dag les samen, en daarnaast ook op maandag avond. Vorig weekend zijn we op onze Mainstream trip geweest naar Saint Louis, Missouri. We vertrokken op vrijdag de 13e, dus onze bus ging kapot. En toen kwam mijn lerares met het geweldige idee om dan maar even te gaan oefenen voor onze performance dat weekend in Saint Louis, op een grasveldje langs de snelweg. Ik schaamde me kapot! Na wat rond te hebben gelopen en gegeten kwam na 3 uur eindelijk de nieuwe bus, en in plaats van 5 uren rijden kwamen we aan na een busreis van 10 uren.. De eerste avond zijn we wezen winkelen in de mall met ons allen, en hebben we gezwommen in het hotel.
De volgende ochtend gingen we naar de beroemde Gateway Arch van Saint Louis. De Arch is zo'n veertig jaar geleden gebouwd en staat symbool voor de uitbreiding van Amerika. Het is best een indrukwekkend aluminium geval. Het is erg smal, dus om naar boven te gaan zit je in een kleine lift. Best eng, maar je hebt een mooi uitzicht over de hele stad! Helaas regende het die dag, dus we zagen meer wolken dan stad.. En omdat het zo hard regende waren er ook niet veel mensen bij ons Mainstream optreden(tje). Welgeteld 1 jongen en 3 vogels die van ons optreden hebben kunnen genieten. Die ene jongen had ik trouwens uitgenodigd, want het is een vriend van mijn hostsister die in Saint Louis woont.
Daarna zijn we naar het Science Museum geweest waar van alles te doen was. Gelukkig begon het weer op te klaren en hebben we een leuke middag in de dierentuin gehad. De dierentuin in Saint Louis is een van de meest beroemde dierentuinen. Ze hebben echt alles! En het is ook nog gratis.
Na de dierentuin zijn we naar de bioscoop gegaan en hebben we een gezellige avond in het hotel gehad.
De laatste dag zijn we naar de honkbalwedstrijd geweest van de St. Louis Cardinals tegen de Chicago Cubs. Het was echt super om een professionele honkbal wedstrijd te kijken! Het eten en drinken was trouwens wel erg duur. Alleen een flesje water is al $5.25, ongelooflijk! Na de game zijn we weer naar huis gegaan, en nu zijn we weer druk aan het repeteren!

Een maandje geleden hadden we Springbreak. Mijn gastouders, wat vrienden van hun, en ik zijn naar Panama Beach City geweest, in Florida. Het staat bekend als ‘party spot' tijdens Springbreak. Het was erg toeristisch en ik had het gevoel dat het meer Spanje was dan Amerika. Mijn gastvader en zijn vrienden gingen vooral vissen, dus Donna en ik hebben lekker op het strand gelegen en rondgelopen. We hadden een golfcard gehuurd, en ik scheurde dus door het hele park heen! Dat was een van de hoogtepunten;) Daarnaast hebben we dolfijnen en krokodillen bewonderd van een paar meter afstand. We hebben het hartstikke naar ons zin gehad, maar wat was ik blij toen ik weer thuis in Tennessee was!

Op school gaat alles nog steeds prima. We hebben nog maar 15 echte schooldagen, en dan is het alweer graduation.. Het gaat zo vreselijk snel! Ik word spontaan depressief als ik me bedenk dat er nog maar 15 schooldagen over zijn van dit grote avontuur. Deze week waren de verkiezingen voor president en vice- president in onze school. De junior class kon stemmen wie ze volgend jaar als president willen hebben. De president doet de assembly in de morning. Dat houdt in dat diegene door de luidspreker praat, de Pledge of Allegiance, some quick announcements en een soort bijbel verhaaltje. Daarnaast zijn er Prom kings en queens genomineerd.

Nog maar een weekje, en dan is het Prom! Het is het meest populaire schoolfeest in highschool. Alleen seniors mogen komen, tenzij ze een date meenemen. Gelukkig heeft mijn vriendje me vorige week gevraagd of ik met hem naar Prom wil. Ik kwam zijn huis binnenlopen, en er lagen briefjes in een rijtje naar de tafel: ‘Elbrich - do - you - want - to - go - to - prom - with - me?' en op de tafel lag een briefje: ‘Blow out the candles for yes' en een briefje:'Let the house burn for no'. Hij had heel veel kaarsjes in de vorm of een hart neergezet, dus ik moest natuurlijk wel ja zeggen ;) .

Na mijn Prom, 5 mei, zal ik direct een nieuwe blog schrijven over our Mainstream Performance and Prom natuurlijk. De mainstream class moest van mijn lerares vanavond om half 11 in bed liggen, en gaan slapen. En voor degenen die mij kennen, ik luister altijd heel goed naar leerkrachten, dus ik moet helaas gaan slapen nu ;)

Ik beloof jullie snel weer up te daten! Pinky promise! (En die kun je hier echt niet breken...)


Heel veel liefs, Elbrich

Reacties

Reacties

Richard Brouwer

Haha ben nu ook in Amerika, super vet haha.

Hedwich

Ach, trouw zijn is niet moeilijk met een sporadische blog ;) Geniet van je leven daar en leuk iets van je te lezen. Ik blijf op Curacao wonen ;)

Hedwich

Enne, dat vriendje van jou.. pff belachelijk romantisch! ;)

Petra anna

Hé el!wat zal jij genieten!doe dat ook want het is al snel weer tijd om thuis te komen!

Yvette

Hee hee,

Leuk om weer eens iets van je te lezen! En je hebt het er volgens mij erg naar je zin! Geniet van je prom ;) En tis very sweet wat je vriendje gedaan heeft! Echt lief. :) Enjoooooooyyyyyy!!!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!